Ce fel de piese folositi in repararea telefoanelor ?
De cele mai multe ori folosim piese originale, dar dacă acestea nu sunt disponibile, vom folosi piese de schimb compatibile care oferă aceeași funcționalitate. Daca stim din experienta ca piesele compatibile nu sunt in regula de exemplu unele display-uri de Samsung vom refuza montarea acestora chiar daca clientul vine cu ele. Informam clientul inainte ce fel de calitate va fi montata.
Toate piesele sunt testate înainte de a le monta!
Sunteți un centru autorizat ?
NU, suntem o companie independentă, dar folosim exact aceleași piese de schimb de cele mai multe ori.Fiind indepentdenti vă putem oferi oferte personalizate și nu este necesar să vă ștergeți datele. De asemenea, există mai multe opțiuni de reparații și, de obicei, costă mai puțin. Dezavantajul este că reparațiile noastre pot anula garanția producătorului. Nu întotdeauna, dar uneori. Motivul este că producătorul poate observa că telefonul a fost demontat anterior, dar nu există înregistrări despre acest lucru în fișierele lor.
Efectuati reparatii prin curier ?
Da, se poate. Lucram cu Fan Curier. Contactati-ne pentru mai multe detalii.
Daca sunteti in trecere prin oras si ne lasati telefonul la reparat vi-l putem de asemnea trimite acasa cand este gata.
Dupa reparatie telefonul isi va pastra protectiile la apa ?
Ne place sa fim sinceri 100%, folosim piese și materiale de lipire de cea mai bună calitate, dar nu putem fi responsabili ca telefonul dvs. rezistent la apă să fie rezistent la apă după reparație. Deși credem că ar trebui să fie rezistent la apă într-o oarecare măsură, îl expuneți la apă pe propriul risc. Primim la reparatii telefoane certificate de producator care nu au fost sparte, nu au fost desfacute si totusi au intrat in contact cu lichidele.
Recomandam sa nu va bazati pe aceste protectii si sa nu expuneti intentionat telefonul la apa !!!
Oferiti garantei pentru reparatiile efectuate ?
Da oferim garanție pentru toate reparațiile hardware. Garanția acoperă atat piesele inlocuite cat și lucrările de reparatie efectuate!
Atentie: Daca ati spart display-ul chiar daca sticla exterioara nu este fisurata nu intra in garantie!
Rata de defect pentru display-urile inlocuite de noi este sub 1 la 1000 si in general daca si acel display este defect, are un defect de fabricatia care va fi descoperit inainte de montare si nu va fi montat de noi.
Garantia se acorda pentru piesele schimbate si lucrarea facuta. De exemplu daca schimbati display-ul la noi si in urma socului telefonul a avut mai multe probleme care nu au putut fi idendificate la verificarea initiala (de ex. nu merge camera), nu raspundem pentru aceste defecte.
Curățarea dupa lichide nu este garantată si de obicei evitam reparatia daca au trecut mai mult de 24 de ore de la contactul cu lichide.
Reparația efectuată anulează garanția ?
Magazinele care comercializeaza telefoane cauta cele mai minore motive sa anuleze garantia produselor vandute de ei.
De exemplu ne vin telefoane cu probleme de baterie care au fost putin lovite pe rama sau au geamul ciobit care au fost refuzate la garantia bateriei!
Nu putem garanta că dispozitivul dvs. va fi încă acceptat de garanția producătorului, după reparație dar in majoritate interventiilor noastre folosim piese originale si este imposibil de observat o diferenta sau o interventie a noastra!
In cazul decodarilor nu se va observa nici o diferenta decat daca vanzatorul, stie ca a vandut telefonul codat si verifica cu cartela altui operator! Vrea Franta,Italia,Germania,Olanda,Belgia,Austria
Se pierd datele in cazul reparatiilor?
Nu, in 99,9% din cazuri in cazul reparatiilor hardware nu se pierde nici o inormatie din telefon. Fișierele dvs., pozele, agenda rămân intacte pentru întregul proces de reparație. Totusi trebuie sa vă cerem parola doar pentru a testa telefonul in timpul si după reparație. Vă garantăm discreția!
În același timp, nu suntem răspunzători pentru pierderea datelor dvs. dacă acest lucru se întâmplă ca urmare a unor complicații neprevăzute.
Prețurile sunt negociabile?
De obicei pentru telefoanele uzuale avem piesele in stoc si se repara in 30 min – 2 ore! Pentru celelalte reparatia este gata a doua pana in ora 14.
Exista si cazuri izolate cand piesele nu sunt in stoc la distribuitori sau cand curierii nu livreaza comenzile la timp, cand va putem amana mai multe zile!
Incercam sa nu depasaim niciodata mai mult de 2-3 zile repararea unui telefon!
Se pierd informatiile din telefon in cazul decodarii telefonului ?
Veti fi informat pentru fiecare caz in parte. Pentru decodarea din retea de obicei nu se pierde nimic.
Pentru codurile de telefon in general se reseteaza tot. Telefonul va fi in aceeasi stare ca atunci cand l-ati cumparat din magazin.
Cat ma costa verificarea? Cat platesc daca telefonul nu poate fi reparat ?
La noi verificarea este gratuita !
In cazul in care nu poate fi reparat deoarece defectul este prea grav sau nu reusim sa procuram la timp piesele de schimb nu veti plati de asemenea nimic.
Exista riscuri in timpul reparației?
Da există riscuri, in timpul schimbarii geamului se poate sparge display-ul, in timpul demontarii pentru schimbarea conectorului de incarcare se poate fisura geamul etc… Pentru toate aceste riscuri ne asumăm întreaga răspundere pentru munca pe care o facem și, dacă vom deteriora ceva, vom inlocuii pe cheltuiala noastra.
In cazul in care descoperim si alte defecte ce nu pot fi reparate sau pretul creste si nu mai doriti reparatia dar telefonul deja a fost desfacut este posbil sa nu mai poate fi predat iin aceeasi starea in care a fost primit. De ex daca a avut displayul putin spart in urma desfacerii acesta va fi total distrus si nu va mai putea fi montat.